2012. augusztus 4., szombat

Hal a tortán......

A következő bejegyzés a fogvatartottak kreativitását példázza, miként próbálnak meg tiltott tárgyakat bejuttatni a büntetés-végrehajtási intézetekbe. Néha sajnos, ahogy a történet is mutatja sikerrel. Az idézet egy drogfüggő fiatalembertől származik, akivel riportsorozatot készítettek börtönélményeiről. Előzetes letartóztatását intézetünkben töltötte körübellűl 10 éve. Az elbeszélés tanulságait levonva, sokat okulhatnak belőle az ifjú kollégák, s az öregek is egyaránt.



Riporter:Értem…Tudod, mire vagyok kíváncsi? Hogy a börtönbe drogoztál e?

Mr.X.:
Igen…
De komoly lelkiismereti problémát okozott… Volt, mikor kívántam, és azért, de általában inkább amiatt nyúltam a szerhez, hogy ne lógjak ki a társaságból!
A lényeg, hogy ha kimaradok a dologból, az gyanús lett volna! Főleg úgy, hogy kábszer terjesztésért voltam bent! Azt hitték volna wamzer vagyok…

Riporter:Miket fogyasztottál bent?

Mr.X.:
Főleg füvet, meg gyógyszereket. Erős nyugtatókat, és kedély javítókat…
De ezt ne úgy képzeld el, hogy napi rendszerességgel! Hanem úgy alkalmanként, mikor sikerült bejuttatni…

Riporter:Hogy lett bejutatva?

Mr.X.:Hát ugye már mondtam, hogy számomra a védelem ingyen volt. Márkás ruháimat, kajámat senki nem vette el, sőt még kaptam is nike pulcsit, pólót, és rengeteg kaját, süteményt, telefon kártyát, és intéztek nekem munkát is a börtönben, mitől kiváltságaim lettek. Például plusz: Fürdési lehetőség a zuhanyzóban, meg kicsit nagyobb mozgástér a börtönön belül…
De ezért cserébe, szívességeket kellett megtennem. Voltak kisebb, olyan magától értetődő dolgok, mint a takarítás, és a főzés, mit nekem kellett csinálnom. És voltak nagyobb szívességek, mint például az, hogy rajtam keresztül, kábítószert csempésztek be a börtönbe, és volt, hogy odabent is meg kellett oldjam, a szintek között, a drog át áramlását!

Riporter:Ezeket a dolgokat, hogy oldottad meg?

Mr.X.:Először is a legfontosabb a hidegvér, és a jó színészi képesség. Akkor a pszichológia… Tudni kellett az őrökkel bánni…
Mivel, mindenkinek a csomagját apró darabokra szétszedik, hogy nincs e benne drog, vagy mobil telefon, esetleg fegyver, vagy titkos üzenet, ezért elég nehéz behozni akármit is!
A konzerveket felnyitják, a kekszet kibontják, és át öntik neilon szatyorba, a tiltott dolgokat, pedig kidobják a kukába…
De ha jó a kommunikációs képessége az embernek, és tudja, hogy szóljon az őrökhöz, akkor nem fognak egy idő után gecizni!
A lényeg, hogy a cinkes csomag jövetelekor, és a normál csomag érkezése közben is, ugyan úgy viselkedjen az ember…
Legyen tök nyugodt, természetes, ártatlan mosoly, beszélgessen az őrrel a csomag át vétele közben, mivel kicsit eltereli a gondolatait…
Akkor, ha valamit kibont, amiért az ember ideges lesz, mert mondjuk, ha kapsz 10 konzervet, és mindet felnyitja köcsögségből, mit utána egy nap alatt meg kell egyél, mert megromlik, nem szabad idegesnek lenni…
Volt, hogy ilyen alkalommal rám nézett a börtönőr, és azt kérdezte:
„Most legszívesebben megölne mi?” És egy gúnyos mosoly volt az arcán…
Én erre halál nyugodtan a szemébe néztem, és azt feleltem,
„Törzs úr, Önnek ez a dolga! Én meg értem. Nem haragszom! Ha fel kell nyitni, hát fel kell nyitnia. Ez van… Beviszem a zárkába, aztán a srácokkal, megesszük mindet ma. El fog fogyni…”
Látta, hogy nem tud vele felbaszni, ezért egy idő után nem is nagyon szedték szét annyira a csomagokat…
Plusz, ha szoktam kapni süteményt, mondtam, hogy vegyen belőle…
Akkor nem, hogy morogtam volna, még segítettem is a csomagom át vizsgálása közben! Tartottam neki a szatyrot, stb…
Tehát, egy idő után, leszarták az őrök a csomagomat. Még ha ellenőrizetlen levelem jött, azt sem küldték fel az irodára…Tehát, a behozatal meg volt oldva…

Riporter:
Hogy lett elrejtve a csomagba?

Mr.X.:
Legtöbbször, a golyós dezodorból lett kipattintva a golyó, és abba volt bele tömködve, vagy a sampoba lett eldugva. De volt, hogy az Old’s spice-ból lett kitekerve a stift, és oda lett berakva…
A leggyakrabban viszont, space cache lett sütve, és lett beküldve! Azért, mert evvel, lehetetlen volt lebukni!

Riporter:Mi az a space cache?

Mr.X.:Ez a füves sütemény…
Egy sima piskóta süti, minek a tésztájához, hozzá kell keverni habverővel azt az olajat, miben előtte, megpirítottuk a cannabist…
A hő hatására, a cannabis THC tartalma belesül az olajba, utána le kell szűrni, és bele keverni a piskótatésztába, be a sütőbe, és kész is! Nem érezni sem a szagán, sem az izén, semmi különbséget!
A mi zárkánk megengedhette magának, hisz elég pénzes emberek voltak nálunk!
Volt, hogy egy tálca süteménybe, 20 grammot bele sütöttek! Fejenként, 1-1,5 szemet ettünk, mondjuk én, 2,5-et, mert többen nekem adták az övékének egy részét!
Nagyon súlyosan kész volt az egész zárka! 13-an, full szétbaszva!
És ez, másképpen hat, mint ha elszívnánk! Lassabban jön meg a hatása, de hihetetlen sokáig tart! Még reggel, alvás után sem érezte magát full tisztának az ember! Sőt, volt egy 52 éves strici, ki még akkor is a Wc-ben rókázott, s mikor jött ki, a fejének minden színe volt! A hulla sápadttól, a zöldön át, a szürkéig! Xd :-D

Forrás:http://84fuhrer.blogspot.hu

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése