2013. február 16., szombat

Büntetés-végrehajtás hivatásos állományú tagjának esküje

A fegyveres szerv hivatásos állományának esküje

Az eskü szövege:

„Én.................................becsületemre és lelkiismeretemre fogadom, hogy Magyarországhoz és annak Alaptörvényéhez hű leszek; jogszabályait megtartom és másokkal is megtartatom, szolgálati kötelezettségemet ha kell, életem kockáztatásával is teljesítem; elöljáróim és feljebbvalóim parancsainak engedelmeskedem, alárendeltjeimről legjobb tudásom szerint gondoskodom; hivatásomat a magyar nemzet javára gyakorolom.

(Az eskütevő meggyőződése szerint) Isten engem úgy segéljen!

4 megjegyzés:

  1. Üdvözlöm.
    Az a kérdésem, hogy ezt az esküt a BV intézmények minden dolgozójának (pl. adminisztráció) le kell tennie?

    Köszönettel:
    O.K.

    VálaszTörlés
  2. Az attól függ,milyen jogviszonyban vállal munkát a kolléga.Ha hivatásos akkor igen. Azonban, ha közalkalmazott akkor tudomásom szerint,nem kell neki esküt tenni. A hivatásos állományú tag, attól függetlenül, hogy egy irodában dolgozik, bármikor ellátható kényszerítő eszközzel, ha azt a szolgálati érdek megkívánja. Remélem válaszommal segítettem.

    VálaszTörlés
  3. Melyik Fegyintézet, vagy Megyei Börtön falai közt teljesíted szolgálatodat? (Amennyiben ilyen információt közölhetsz, kérlek tedd meg. Ha más nem privátban)

    VálaszTörlés
  4. Szép napot,ez az eskü szövege a mai napig is ez?

    VálaszTörlés